Bahan bacaan tentang Emas & Perak

Pesan sifu2 pelaburan hartanah mahupun bisnes mesti akan kata "Jika mahu lakukan sesuatu, better ada ilmu..kerana ilmu itu yang akan membezakan kita dengan orang lain". Pentingnya ilmu ini kerana ia akan banyak membantu kita dalam membuat sesuatu keputusan, lebih2 lagi apabila melibatkan duit yang banyak.

Jadi, Amir nak kongsikan 2 bahan bacaan Amir yang sesuai bagi sesiapa yang ingin memulakan simpanan Emas atau melabur Emas.
Buku pertama yang Amir beli adalah dari En Syukor Hashim (antara dealer terawal dalam Public Gold). Beliau sudah mengkaji tentang Emas ini sejak tahun 2005 sebelum join secara serius dengan mana2 syarikat Emas. Hasil kupasan beliau tentang Emas sangat detail dengan kajian yang mendalam & beliau juga sendiri membeli beberapa jenis emas sebagai bahan bukti. Amir beli buku ini tahun lepas dengan harga RM80 di website beliau 
http://pelaburanemas.com/

Amir sertakan juga pdf format sebagai sample preview buku beliau.

Buku no 2 ini pula, Amir dapat free dari downline Shaklee Amir semasa majlis celebration di Putrajaya pada Mei 2014. Buku ini juga bagus sebab telah disusun rapi dengan 10 Bab mengikut kategorinya tersendiri. Jika ada yang berminat hendak membelinya, boleh follow FB penjual ini dengan harga bawah rm50 senaskah. 

Akhirkata, sebelum kita lakukan sesuatu. Seeloknya, kita mencari ilmu dan juga Mentor yang diboleh membimbing anda dengan betul kerana Amir sudah dapat beberapa message yang mereka sudah tersilap langkap dalam membeli emas bagi tujuan simpanan. Berguru dengan kesilapan ini mahal harganya.

Amir Marzhuki
Bandar Baru Bangi
Dealer Public Gold

PG00058738 

(h/p:012-2372641)

Post a Comment

0 Comments