Order Emas Public Gold via Telefon

Tahukah anda selain order secara online, anda juga boleh order melalui telefon. Kaedah order melalui telefon boleh dibuat sepanjang tempoh bekerja pejabat Public Gold iaitu:
Hari Isnin – Jumaat 9.00 pagi sehingga 6.00 petang
Hari Sabtu 9.00 pagi sehingga 1 tengahari
Hari Ahad (pejabat ditutup)

Proses order melalui telefon pun mudah sahaja. Anda hanya perlu menelefon pejabat Public Gold yang berhampiran dengan anda. Lihat nombor telefon cawangan Public Gold di bawah, kemudian telefon sahaja:
Beritahu mereka yang anda ingin order produk Public Gold. Kemudian staf akan memaklumkan harga semasa produk tersebut. Jika anda bersetuju maka anda boleh lock harga tersebut melalui telefon.

Staf Public Gold akan bertanya nama maklumat berikut:-

Nama Penuh anda
No ic
Email
Nombor hp anda
Nama introducer anda.
Beritahu mereka introducer anda adalah Muhammad Amir, PG00058738.

Selepas itu, staf Public Gold yang berkenaan akan menghantar sales order pembelian emas ke email anda. Itu sahaja prosesnya, selesai kaedah order melalui telefon namun Amir ada sedikit tips tambahan untuk anda.

Tips tambahan :-
1. Jika talian sedang sibuk, sila telefon lagi sehingga dapat. Mungkin waktu yang anda call tengah sibuk. Amir biasa call waktu pagi atau lepas lunch hour. So far, tembus talian lagi.

2. Jika tidak dapat call juga, cuba call cawangan lain tetapi beritahu nak ambil barang di cawangan yang berhampiran dengan kita.

3. Kalau tak dapat juga, anda boleh order online. Lagi mudah rasanya bagi Amir.

Amir Marzhuki
Bandar Baru Bangi
Dealer Public Gold
PG00058738 
Handphone :012-2372641

Post a Comment

0 Comments